مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: هرگونه پرداخت هزینه به مدارس غیر خاص تخلف محسوب شده و با متخلفین به صورت جدی برخورد خواهد شد.

پرداخت هزینه به مدارس دولتی در استان ایلام قانونی نیست

رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: مدارس تیزهوشان، شاهد، نمونه، مدارس هیات امنایی و مدارس غیر انتفاعی که جز مدارس خاص محسوب می‌شوند به دلیل برنامه‌ها و کلاس‌های مازادی که برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود می‌توانند هزینه‌های اضافه‌ای را از دانش آموزان طلب کنند، اما مدارس دولتی حق اخذ هیچگونه هزینه مازادی را علاوه بر هزینه بیمه و کتاب از دانش‌آموزان ندارند.

وی بیان کرد: در استان گروه نماینده مدیران، معاونت‌های آموزشی و همچنین اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات مردمی در تمامی نقاط استان مستقر هستند تا به طور جدی با مدارس متخلف برخورد کنند.

رستم زاد در رابطه با میزان شهریه مدارس غیر انتفاعی اظهار کرد: جلسه‌ای که اخیرا برگزار گردید برای مدارس ابتدایی به صورت میانگین ۲ میلیون تومان، متوسطه اول ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای مدارس متوسطه دوم۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شهریه پیشنهاد داده شده است که در جلسات آتی تصمیمات نهایی در این رابطه اتخاذ می‌گردد.

انتهای پیام / ن

والدین موظف به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای به مدارس دولتی در استان ایلام نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.