نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هدف دشمنان، نابودی فرهنگ و اندیشه اسلامیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان هدف دشمنان، نابودی فرهنگ و اندیشه اسلامیستاین مطلب افزود: دشمنان با پخش مواد الکلی، مواد مخدر و سرگرمی‌های نفسانی تصمیم دارند فرهنگ اسلامی را از جوانان بگیرند لذا باید بیش از پیش مراقب بود.

وی گفت: اگر جامعه‌ای قدرت عقل و اراده را از دست بدهد، دشمن بر آن جامعه مسلط می‌شود بنابراین تربیت جامعه سالم بسیار مهم است.

نماینده، ولی فقیه با بیان این که دشمنان از هر وسیله‌ای برای نابودی جوامع اسلامی استفاده می‌کنند افزود: از دشمنان نباید توقع دوستی داشت بلکه باید در برابر آن‌ها مقابله و مقاومت کرد.

آیت الله عبادی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر که در این زمینه نهایت تلاش را دارند تشکر کرد و گفت: این افراد بهترین خدمت را به مردم می‌کنند و جامعه را از فساد مواد مخدر که به مردم ضربه می‌زند نجات می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی نیز با بیان این که از آغاز امسال، ۹ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ حسین محمدی افزود: در این خصوص هزار و ۴۰۰ قاچاقچی دستگیر و ۳۷۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/ک

کشف ۹ تن انواع مواد مخدر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.