بهگزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات، در نشستی با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی، ضمن آسیب شناسیِ تبلیغات کشور به بررسی وضعیت موجود و راهکارهای برون رفت از چالشهای پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند.
ایجاد زیرساختها و سازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورتهای اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات، ساماندهی فعالیتهای تبلیغاتی در حوزههای مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی و الکترونیک از جمله مباحث مورد بررسی در این نشست هماندیشی بود.
احسانالله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی، علیرضا دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات و جمعی از مدیران دفتر تبلیغات و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله دیدگاهها و تشریک مساعی پیرامون رویکردها و روشهای اجرایی حل مسائل و مشکلات حوزه تبلیغات کشور پرداختند. بنابراین گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات با اشاره به ضرورتهای موجود، تعیین تکلیف نهایی موضوعاتی چون «لایحه قانون تبلیغات کشور»، تشکیل اتحادیه کانون های تبلیغاتی و گسترش هماهنگی و همافزاییهای بینبخشی با سازمانها و نهادهای فعال در حوزه تبلیغات را خواستار شدند.
تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و متخصصان تبلیغات کشور و همچنین ایجاد زیرساختها و سازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، در برنامههای دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی قرار گرفت.
انتهای پیام/