عضو هیئت رئیسه شورای شهر میاندوآب از صدور پروانه ساختمانی برای مالکان زمین‌های بالای ۱۲۰ متر خبر داد.

داریوش عسگری مسئول کمسیون حقوقی و عضو هیئت رئیسه‌ی شورای شهر میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: شهرداری میاندوآب برای مالکان زمین‌های بالای ۱۲۰ مترمربع پروانه ساختمانی صادر می کند که قبل از این فقط برای زمین‌های بالای ۲۰۰ متر مربع پروانه ساخت صادر می‌شد و زمین‌های دیگر مجبور بودند برای ساخت مسکن از طریق ماده ۱۰۰ اقدام کنند که این امر موجب ایجاد مشکلات زیادی برای شهروندان شده بود.

عسگری با اشاره به اینکه چهارمین کلانتری میاندوآب هم به زودی دایر خواهد شد گفت:اعضای شورای شهر میاندوآب مصوب کردندشهرداری میاندوآب ساختمانی را که مورد تأیید فرماندهی انتظامی میاندوآب است را در بلوار باهنر اجاره و برای دایر نمودن پاسگاه انتظامی جهت افزایش تامین امنیت منطقه در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد.

وی ادامه داد: شورای شهر در مصوبه دیگری شهرداری را موظف کرد ممیزی املاک را از طریق برگزاری مناقصه به شرکت واجد شرایط واگذار نماید.

داریوش عسگری با اعلام اینکه از امروز کرایه تاکسی‌ها در میاندوآب افزایش می‌یابد گفت: با تصویب شورای شهر هر مسیر تاکسی ۷ هزار ریال و هزینه  تاکسی‌های گردشی ۳۵ هزار ریال خواهد بود که قبلاً این نرخ هر مسیر تاکسی ۵ هزار ریال و کرایه دربستی ۲۵ هزار ریال بود.
 
انتهای پیام/م
 

مالکان زمین‌های بالای ۱۲۰ متر در میاندوآب پروانه می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.