رقابت موج سواری «جام مکران» در چابهار و کنارک برگزار می‌شود

رقابت‌های موج سواری «جام مکران» در بنادر روستای رمین چابهار و کنارک در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

رقابت موج سواری «جام مکران» در چابهار و کنارک برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی آبروش مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار  اظهار داشت:رقابت‌های موج سواری «جام مکران» در بنادر روستای رمین چابهار و کنارک در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی این منطقه توسط فدراسیون موج سواری کشور برای انتخاب تیم ملی موج سواری برگزار می‌شود.

مهدی آبروش با بیان اینکه این رقابت‌ها در بخش‌های آقایان و بانوان از ۳۱ خرداد ۹۸ آغاز و تا ششم تیر ادامه خواهد داشت افزود: برگزاری دوره‌های داوری، مربیگری، برگزاری مسابقات امداد نجات و همچنین سمینار‌های مربوط به موج‌سواری در طول این مدت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ورزش‌های آبی ساحلی نظیر موج سواری، شنا، قایقرانی، غواصی، فوتبال و والیبال ساحلی ظرفیت‌های فراموش شده در چابهار و کنارک هستند که نیاز است هرچه سریعتر احیا شوند.

مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار گفت: دریای چابهار با موج‌های خروشان و سواحل ماسه طلایی و شنی بهترین مکان برای توسعه ورزش‌های آبی ساحلی در کشور است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی در جذب گردشگر و معرفی ورزش‌های آبی ساحلی موثر است و می‌توان آن را در قالب تور‌های طبیعت گردی اجرا کرد.

آبروش تصریح کرد: چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی ایران جاذبه‌های بی نظیری در حوزه‌ی توریسم ورزشی، سلامت، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و تجاری دارد و باید به عنوان مقصد بین المللی گردشگری ورزشی جنوب شرق کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/ع

ورزش‌های آبی ساحلی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار