در طی یک نظرسنجی رابرت پتینسون در رقابت با نیکلاس هولت، بتمن محبوب قشر جوان آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی از نیکلاس هولت و رابرت پتینسون به عنوان گزینه‌های بعدی برای نقش بتمن در فیلم سینمایی جدید بتمن به کارگردانی مت ریوز به صورت سه گانه یاد می‌شد اما رابرت پتینسون بازیگر فیلم سینمایی «گرگ و میش» به عنوان بازیگر آینده نقش بتمن انتخاب شد.

کمپانی برادران وارنر بعد از این انتخاب از سوی مخاطبان مورد انتقاد قرار گرفتند، اما بعد از رای گیری‌ها مشخص شد که این بازیگر محبوب‌تر از نیکلاس هولت در بین قشر جوان برای این ایفای نقش این شخصیت است.

حدود ۴۲ درصد از جوانان در محدوده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال تمایل دارند که پتینسون این نقش را ایفا کند، و در حدود ۳۰ درصد دیگر از همین قشر نیز طرفدار نیکلاس هولت  به دلیل  بازی در فیلم ابرقهرمانی «مردان ایکس» شناخته می‌شوند. (شمار طرفداران پتینسون در صورت محدود کردن رنج سنی به ۱۸ تا ۲۲ سال به ۴۸ درصد افزایش پیدا می کند که رقم قابل توجهی است). در زیر می‌توانید نتایج این نظر سنجی را مشاهده کنید:

رابرت پتینسون، بتمن محبوب جوانان آمریکایی

اما هنوز هولت در بین میانسال‌ها در محدوده سنی ۴۵ تا ۵۴ سال و ۵۵ تا ۶۴ سال محبوبیت بیشتری دارد. این نظر سنجی از بین ۲۲۰۱ فرد از تاریخ ۶ ژوئن تا ۹ ژوئن (۱۶ تا ۱۹) درست بعد از انتخاب رسمی پتینسون به عنوان بتمن انجام شد.

هر دوی این بازیگران برای این نقش تست داده اند و کمپانی برادران وارنر شرایط سختی برای انتخاب بازیگر داشتند چرا که با وجود نظر سنجی هر دو بازیگر به طور میانگین در همه رده‌های سنی ۳۰ درصد محبوبیت داشته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای جهان ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار