مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از انجام مطالعه کامل حذف ۱۷ نقطه پر تصادف محور‌های ارتباطی استان خبر داد.

مطالعه کامل حذف ۱۷ نقطه پر تصادف محور‌های ارتباطی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ارسلان شکری در جلسه راهبر ایمنی راه‌های درون شهری و برون شهری که هم اکنون با حضور استاندار آذربایجان غربی درحال برگزاری است گفت: از این تعداد نقطه پر تصادف ۱۱ نقطه در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

این مقام مسول با اشاره به وجود ۵۶ نقطه پر تصادف در آذربایجان غربی یادآور شد: با حذف ۱۰ نقطه در سال گذشته، درحال حاضر ۳۵ نقطه پر تصادف و ۱۰ نقطه مستعد تصادف در محور‌های ارتباطی استان وجود دارد که در مرحله مطالعه و برگزاری مناقصه برای اصلاح هستند و در کنارآن با شناسایی سازمان ۲۵ نقطه نیز بصورت امانی آشکارسازی می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه فی مابین استانداری و سازمان مبنی بر تامین اعتبارات رفع نقاط پر تصادف جاده‌ای به صورت ۵۰-۵۰ درصدی افزود: سال گذشته از محل اعتبارات استانی ۱۷ میلیارد تومان و به همین میزان نیز توسط سازمان در اینخصوص مصوب شد.

مدیرکل راهداری و حول و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  نیاز اعتباری استان برای اجرای خط کشی کلیه محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

ارسلان شکری یادآور شد: خط کشی تنها یکی از ابزار‌های مهم در راستای افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای است و نیوجرسی نیز بعنوان ابزار دوم نیازمند اعتبارات بالای ۵۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با تامین ان شاهد ایمنی کامل در تردد‌های جاده‌ای باشم.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز نهضت راه‌های روستایی در آذربایجان غربی قول اختصاص ۳ هزار تن قیر در این خصوص داده شده بود که تاکنون محقق نشده ، اما با تلاش‌های صورت گرفته این نهضت در استان کلید خورده است.

انتهای پیام/س

بررسی نقاط پر حادثه خیز در ارومیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.