رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ به منظور ارتباط آسان مردم با کمیته امداد استان راه اندازی شده و مردم می‌توانند از طریق این سامانه پیامکی نظرات و پیشنهادات خود را با این نهاد در میان بگذارند.

 به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرتضی حسینی فر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : از سال‌های گذشته سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ به منظور ارتباط آسان مردم با کمیته امداد استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به منظور ارسال پیامک به جامعه هدف و همچنین دریافت پیامک از سوی مردم راه اندازی شده، گفت : در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان کرمانشاه از طریق سامانه پیامکی به بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ مخاطب پیامک ارسال و از سوی ۲۵۶ نفر نیز پیامک دریافت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مخاطب بیشترین پیامک‌های ارسالی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین بوده اند، عنوان کرد: محتوا و موضوع بیشترین پیامک‌های دریافتی نیز به چگونگی اهدای کمک به مددجویان به ویژه ایتام و فرزندان محسنین و همچنین درخواست مساعدت توسط خانوار‌های نیازمند از این نهاد بوده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: تمامی پیامک‌های دریافتی در سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ پس از بررسی به حوزه تخصصی مربوطه اعلام و این درخواست‌های مردمی در اسرع وقت از سوی امدادگران این نهاد پیگیری می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

مردم می‌توانند از طریق سامانه پیامکی نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسرو نظری
۱۷:۲۸ ۳۱ تير ۱۴۰۲
باسلام خدمت تمامی مسئولین محترم
من با پنج سر عائله تحت پوشش کمیته میباشم ونزدیک به سه سال است که کولرویخچالمان خراب شده وقابل تعمیر هم نیسن وهر چه به کمیته مراجعه میکنم خوشبختانه هیچ اقدامی نکردن
دوم زنم وپسرم هر دو دچار مشکلات عصبی شدن وروز به روز بدتر میشوند ومتاسفانه زنم آلان در مرز جنون است ودکتر گفته باید بستری بشن ولی من توان مالی نداشتم که بستریشان کنم
سوم خودم حدود ۱۲ سال بیمه تامین اجتماعی داشتم وبعدازتعطیلی کارم دیگه توانمالی نداشتم که بیمه ام ادامه بدم اگه امکان داره در این خصوص مارا کمک بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
خسرو نظری
۱۷:۲۸ ۳۱ تير ۱۴۰۲
خدا بهتون عمر پر برکت عطا کنه