انهدام باند سارقان احشام شرق استان در شهرستان ریگان

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از انهدام باند سارقان احشام و دستگیری ۴ نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان احشام شرق استان در شهرستان ریگانسرهنگ حمیدرضا تاج ابادی  درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: این افراد تاکنون به ۷ فقره سرقت احشام سنگین از شهرستان‌های بم، ریگان، نرماشیر و فهرج اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: سارقین طی هماهنگی بامراجع قضایی جهت کشف سرقت‌های احتمالی تحویل پلیس آگاهی شدند.

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به تحویل احشام سرقتی به مالباختگان اظهار کرد: بهتر است شهروندان ضمن افزایش هوشیاری در حفظ و نگهداری اموال خود، حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام را نیز تقویت کنند.

تاج آبادی با اشاره به ایمن نبودن بیشتر منازل روستایی گفت: این نقص موجب وقوع سرقت احشام و اموال روستائیان شده که از شهروندان می‌خواهیم نکات ایمنی محل نگهداری احشام را رعایت کنند.

وی بیان کرد: بیشتر محل‌های نگهداری دام در روستا‌ها فاقد درب و حفاظ مستحکم هستند که در این زمینه آگاهسازی مردم درخصوص نگهداری درست از احشام و اموالشان مهمترین مساله در پیشگیری از وقوع سرقت است.

فرمانده نیروی انتظامی ریگان افزود: در این زمینه پلیس با گشت زنی مستمر در محلات و روستاها، منطقه را برای سارقان نا امن می‌کند که خوشبختانه این امر منجر به کشف ۷۰ درصدی سرقت‌ها شده و اموال مسروقه نیز به مالباختگان عودت شده است.

انتهای پیام/ح

انهدام باند سرقت احشام در ریگان

برچسب ها: سرقت ، احشام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار