سردار روح الامین قاسمی گفت: یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در محور تهران-مشهد متوقف شد.

کالای قاچاقی که به مقصد نرسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران سمنان ضمن بیان اینکه یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در محور تهران-مشهد متوقف شد،گفت: مقابله و کنترل پدیده قاچاق در سال رونق تولید ازجمله مأموریت‌های مهم ناجا محسوب می‌شود که پلیس سمنان با طرح‌های ویژه و مستمر خود توفیقات بالایی در این زمینه کسب کرده است.

وی بابیان اینکه مأموران پلیس آگاهی و عوامل یگان امداد شهر سمنان نیز در همین راستا طرح ایست و کنترل را در محور تهران-مشهد اجرا کردند، افزود: طی بازدید و نظارت خودرو‌های عبوری با هوشیاری مأموران این شهرستان بامداد دیروز یک دستگاه تریلی توسط مأموران توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به عدم ارائه هرگونه مدرک و یا اسناد قانونی توسط راننده ۵۷ ساله تریلی، ابراز داشت: این خودرو سنگین با هماهنگی‌های لازم برای بررسی دقیق محموله آن به پلیس آگاهی منتقل شد.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته هشت دستگاه کولرآبی، ۶۲ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار، ۳۵۸ عدد نوشیدنی‌های انرژی‌زا و دو هزار و ۴۰۰ عدد اسپری براق‌کننده قاچاق کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه این محموله از پایتخت به مقصد مشهد درحرکت بود،بیان کرد: از هم استانی‌ها انتظار می‌رود برای مقابله با پدیده قاچاق از هرگونه خرید این اجناس خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را حتماً به ۱۱۰ گزارش دهند تا مورد رسیدگی واقع شود.

انتهای پیام / م

توقیف هشت میلیارد کالای قاچاق در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.