تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع):

طرح توسعه حرم شاهچراغ (ع) نیازمند بودجه است

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: طرح ۵۷ هکتاری توسعه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) نیازمند بودجه است.

طرح توسعه حرم احمد ابن موسی نیازمند بودجه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در حاشیه دومین اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران، گفت: آستان‌های مقدس حکم زلالی از آب جاری دارد و سرچشمه آن وحی و نوبت است و این آستان‌ها در اختیار عموم قرار دارد و بایستی به بهترین وجه مورد بهره قرار گیرد.

وی در خصوص نتایج ملموس دومین اجلاس اعتاب مقدسه برای مردم گفت: یکی از خروجی‌های ملموس این نشست برای مردم، انجام کارهایی است که بصورت تفاهم نامه بین عتبه احمد ابن موسی(ع) و سایر اعتاب با موضوع ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و رفاهی و ... به زائران منعقد شد.

آیت‌الله دستغیب اظهار داشت: شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور شناخته شده و با توجه به شهرت در انجام عمل پیوند کبد، ابتدا همکاری‌های خوبی در این جهت در اعتاب مقدسه انجام و برای کسانی که در آستان مقدس خدمت میکنند، میتوانند از این خدمات به خوبی بهرمند شوند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار، با موضوع گسترش و توسعه حرم احمد ابن موسی (ع)، تصریح کرد: طرح ۵۷ هکتاری توسعه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) نیازمند بودجه است و مشکلات اقتصادی باعث شده تا این طرح متوقف شود.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان دومین اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار