رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از نجات ۲۵۴ مسافر و گردشگر ۳۱ روز گذشته در آب‌های ساحلی استان خبر داد.

کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا از اول خرداد ماه در استان آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، گفت:در این مدت ۲۵۴ نفر در آب‌های ساحلی مازندران که در مناطق حادثه خیز و خارج از طرح دریا بوده است نجات یافتند.
 
وی با بیان اینکه آقایان تاکنون رکورد دار غرق شدن در آب‌های ساحلی استان بودند، افزود:از این تعداد نجات یافتگان سهم آقایان ۱۸۴ نفر و خانم‌ها ۷۰ نفر بود.
 
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بابیان اینکه از این تعداد افراد نجات یافته ۱۵ نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ و آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند، گفت: در این مدت سه نفر در آب‌های ساحلی بابلسر، نوشهر و عباس آباد غرق شدند و جان باختند.
 
کریمیان افزود:در طرح سالم سازی دریا امسال ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.
 
وی گفت: ناجیان غریق با کمک نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس کار خدمات رسانی به مسافران و شهروندان را در ساحل انجام می‌دهند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا شنا و هنگام شب نکنند.

مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.
 
انتهای پیام/آ
 
 

آقایان رکورد دار غرق شدن در آب‌های ساحلی استان

برچسب ها: هلال احمر ، اورژآنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.