رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران روز گذشته به میزبانی سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در بخش دختران با قهرمانی تیم اصفهان و کسب جایگاه پنجمی بانوان کردستانی به کارخودپایان داد.

در این رقابت ها  بیش از ۸۰ دونده در بخش دختران به نمایندگی از ۱۶ استان در این مسابقات حضور یافتند و رقابت‌های خود را در مواد مختلف دو رده سنی نوجوانان و جوانان در مجموعه ورزشی ملک نیای سنندج برگزار کردند.

تیم کردستان با چهار ورزشکار و سه دونده همراه با مربیگری کژان رستمی و سرپرستی کوثر محمدی در این رقابت‌ها شرکت کرد و موفق شد چهار نشان رنگارنگ را کسب کند.

در نتایج انفرادی رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها اسراء مرادی نماینده کردستان توانست در ماده دو ۲۰۰ و ۴۰۰ متر کلاس B۱ دو نشان طلا را کسب کند، ثنا زمانی دیگر نماینده کردستانی در این مسابقات موفق شد در ماده دو ۸۰۰۰ متر کلاس B۱ یک نشان طلا را به خود اختصاص دهد و روژین رستمی در ماده دو ۸۰۰ متر کلاس B۲ یک مدال برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

در نتایج تیمی، تیم اصفهان با کسب پنج طلا جایگاه نخست را بدست آورد، زنجان با چهار نشان طلا و یک نقره دوم شد و خراسان رضوی با به دست آوردن چهار طلا و یک نشان برنز در جایگاه سوم ایستاد و تیم کردستان میزبان این رقابت‌ها نیز با کسب سه مدال طلا و یک نشان برنز در رده پنجم قرار گرفت.

گفتنی است، در قوانین و آئین نامه مسابقات دوومیدانی نابینایان، یک ورزشکار بینا دونده را تا پایان مسافت همراهی می‌کند و در صورت کسب عنوان، دونده همراه نیز صاحب مدال و حکم قهرمانی می‌شود که در این رقابت‌ها کژان رستمی، ندا قریشی و رویا امینی به عنوان دونده همراه ورزشکاران تیم کردستان را همراهی کردند و صاحب مدال و کاپ قهرمانی شدند.

انتهای پیام / م 

قهرمانی مقام پنجم دوومیدانی بانوان کردستانی  

برچسب ها: دوومیدانی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.