مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: شهرستان دهلران بعد از ایلام در رتبه دوم مسابقات فرهنگی همگانی از جمله سرود، نقاشی همگانی و هنر‌های دستی تجسمی قرار دارد.

درخشش فوق العاده دانش آموزان دهلرانی در مسابقات فرهنگی و هنری

رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: نتایج مرحله استانی مسابقات فرهنگی همگانی از جمله سرود، نقاشی و هنر‌های دستی تجسمی اعلام گردید و مشخص شد شهرستان دهلران بعد از ایلام بیشترین تعداد برگزیده را داشته است.

وی ادامه داد: شهرستان دهلران با کسب ۶ مقام در سرود همگانی، ۹ مقام در نقاشی همگانی و ۱۰ مقام برتر در هنر‌های دستی تجسمی بعد از ایلام بیشترین تعداد مقام برگزیده را کسب کرده است.

رستم زاد بیان کرد:در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ شهرستان دهلران با کسب ۱۲۲ امتیاز و ۶۹/۷۱ درصد نمره، در مرحله‌ی بازبینی استانی جشنواره‌ی فرهنگی هنری، در کنار شهرستان ایلام حائز رتبه اول این جشنواره گردیده و مقام‌های قابل توجهی را نیز در مسابقات همگانی و هنر‌های دستی تجسمی کسب کرده است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان دهلرانی از استعداد و هوش سرشاری برخوردارهستند که با برگزاری چنین مسابقاتی سعی در شکوفایی هر چه بیشتر این استعداد‌ها داریم.

انتهای پیام / ن

کسب رتبه دوم مسابقات فرهنگی همگانی توسط دانش آموزان دهلرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.