رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال با مشارکت و همکاری مردم ، عوامل اجرایی ، قضایی ، امنیتی و انتظامی و سایر دست اندرکاران در فضایی امن و آرام برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدگفت: دستگاه قضائی استان با اقتدار و قاطعیت در برگزاری یک انتخابات امن، آرام و سالم مصمم است و با هرگونه اخلال و بی نظمی در این راستا برخورد جدی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و تحرکات انتخاباتی از سوی نامزدهای احتمالی و هواداران آنها از سوی دستگاه قضائی به طور محسوس و غیرمحسوس مورد رصد دقیق قرار خواهد گرفت، گفت: کمترین اخلال و ایجاد حاشیه و انحراف در مسیر اصلی انتخابات از سوی هر شخصی در هر مقامی قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام مزارعی شرایط خاص طایفه‌ای و قومیتی حاکم بر استان کهگیلویه وبویراحمد و تاثیرپذیری انتخابات از این چالش را یادآور شد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند در این راستا و در جهت دهی مثبت افکار عمومی یاری گر دستگاه قضائی و عوامل اجرایی برای ایجاد فضایی امن در انتخابات شوند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد از رسانه‌ها خواست تا از دامن زدن بر بحث‌های حساسیت زای قومیتی، طایفه‌ای در عرصه حساس انتخابات پرهیز کنند.

وی بر ضرورت رعایت قانون، صداقت و امانت داری در انتشار اخبار از سوی رسانه‌ها و جهت گیری جامعه و نامزدهای انتخاباتی نسبت به رعایت اصل قانون و ایجاد آرامش در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: سعی شود اخبار و گزارش‌های مثبت و با کمترین نگاه تخریبی و تنش زا منعکس شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ط

برگزاری انتخابات امسال در فضایی امن

برچسب ها: دادگستری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.