مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آغاز بهسازی و آسفالت ۳۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال جاری خبر داد.

  آغاز بهسازی و آسفالت ۳۲ کیلومتر از محور‌های های مواصلاتی شهرستان نقدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  در این جلسه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به بهسازی و آسفالت ۳۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال جاری گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای اجرای نهضت آسفالت و ساماندهی و ایمن سازی تقاطع حیدر آباد نقده به صورت امانی و پیمانی در صورت تامین اعتبار و اجرای آسفالت از منابع استانی آمادگی کامل را دارد.

ارسلان شکری گفت: لکه گیری و روکش آسفالت محور محمدیار - نقده، بهسازی و روکش آسفالت و نیز تعریض و بهسازی محور نقده   اشنویه از مهمترین پروژه‌های راهداری در دست اجرای شهرستان نقده است.

شکری به برنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده اشاره کرد و افزود: در کنار این طرح، خط کشی محور‌های ارتباطی وحذف نقاط پر تصادف جاده‌های این شهرستان در دستور کار قرار دارد که حذف سه نقطه پر تصادف دوآب، پیچ عبرت و قارنا از جمله این نقاط در محور نقده - پیرانشهر را شامل می‌شود.

این مقام مسئول در پایان به آغاز نهضت آسفالت راه‌های روستایی استان با رویکرد حداکثر برخورداری با کمترین حجم عملیات و هزینه و با اولویت محور‌های آنتنی و آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص اشاره نمود و گفت: امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول شگرف در بهسازی راه‌های روستایی باشیم.

انتهای پیام/س

آغاز اسفالت راههای روستایی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.