سید سعید سید الحسینی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران با کسب ۲۳ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

رئیس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان انتخاب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه ۱۰۸ طرح نیمه تمام در این استان در اولویت تکمیل است گفت: در صورت اتمام این طرح‌ها شاهد افزایش سرانه ورزشی از ۴۴ سانتی متر کنونی به ۵۵ سانتی متر خواهیم بود.

ادهم کرد زابلی افزود: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان بیش از ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد طرح‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان به ورزش فوتبال مربوط می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال‌های اخیر این اداره کل به منظور توسعه ورزش فوتبال و فوتسال در این استان ۱۲۲ زمین چمن مصنوعی را راه اندازی کرده است.

وی تاکید کرد: ورزش بهترین راه برای حفظ تندرستی افراد جامعه است، زیرا افرادی که به صورت مرتب به ورزش مبادرت دارند کمتر دچار بیماری و مشکلات جسمی و افسردگی می‌شوند.

کرد زابلی با اشاره به جهش در جذب ورزشکاران گفت: هم اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

معرفی رئیس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار