آیت الله صافی گلپایگانی گفت: همه مردم و مسئولان در اجرای امر به معروف و نهی از منکر موظف به همکاری با نیرو‌های انتظامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم با اشاره بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و کلام معصومین (ع)،گفت: همه مردم و مسئولان در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، موظف به همکاری با نیرو‌های انتظامی هستند.

وی اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را از کار‌های دیگر بالاتر دانست و ابراز کرد: حفظ دین و ایمان به امر به معروف و نهی از منکر وابسته است و اگر این موضوع نادیده گرفته شود فساد در سراسر جامعه منتشر می‌شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر رعایت دستورات دینی برای سالم ماندن جامعه از ناهنجاری ها،عنوان کرد: عمل به دستورات دینی یک تکلیف برای همگان است و امر به معروف و نهی از منکر از بهترین این دستورات دینی است.

آیت الله صافی گلپایگانی اعلام کرد: عامه مردم کشور متدین و پایبند به موازین شرعی هستند، اما در این میان برخی هم از افراد مغرض قصد هنجارشکنی دارند که وظیفه همگانی است تا این عده قلیل را از منکر باز داشته و به معروف هدایت کنند.

انتهای پیام/ح

همکاری با نیروی انتظامی وظیفه آحاد مردم و مسئولان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار