مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خواستار ارائه خدمت رسانی مطلوب به زائران بیت الله الحرام در حج تمتع ۹۸ در فرودگاه بین المللی مشهد شد.

خدمت رسانی مطلوب به زائران بیت ا... الحرام در فرودگاه بین المللی مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع ۹۸ گفت: خدمات رسانی مطلوب به زائران خراسانی سرزمین وحی باید با انسجام و وحدت رویه تمامی ارگان‌ها و کارکنان به نحوی انجام شود که اعزام زائران از طریق فرودگاه بین المللی مشهد بدون هیچ کم و کاستی صورت پذیرد.

وی با اشاره به اعزام زائران سرزمین وحی از طریق پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) تصریح کرد؛ باید در روند اعزام زائران بیت الله الحرام از تاخیرات احتمالی پرواز‌ها جلوگیری کرده و آن را به حداقل برسانند، چرا که نگاه همه به عملکرد ماست و این پروسه باید آبرومندانه و درخور شان ایران اسلامی و زایران ایرانی باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به لزوم اراده جمعی برای ارائه‌ی خدمات مطلوب و تسهیلات مناسب به حج گزاران، خاطرنشان کرد: پرواز‌های حج تمتع نقطه‌ی عطف تمامی پروازهاست، لذا باید بهترین خدمات رسانی به زائرین بیت الله الحرام در دستور کار قرار گیرد و بدون هیچ مشکلی نسبت به اعزام آنان اقدام کنیم.

قاسم زاده تاکید کرد؛ خوشبختانه در جهت کسب رضایت زائران در زمان حضور در فرودگاه بهترین تسهیلات و امکانات فراهم شده است که از جمله آن‌ها میتوان به اجرای پروژه محوطه سازی مقابل ترمینال ها، پارکینگ‌های مجاور ترمینال سه و همچنین پارکینگ طبقاتی با ظرفیت پارک حدود دو هزار و ۴۰۰ خودرو همراهان حجاج اشاره کرد.

عملیات پروازی حج تمتع سال جاری از ۱۷ تیرماه جاری از طریق فرودگاه بین المللی مشهد آغاز و طی این عملیات ۱۰ هزار و ۶۰۰ زائر در قالب ۷۵ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام// م. ه

برگزاری جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع ۹۸ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.