ملکه الیزابت دوم انگلیس از وحشت حمله موش‌هایی که این روزها در همه جای لندن حضور دارند، کاخ باکینگهام را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید موش‌ها یکی از مشکلات بزرگ برای پایتخت‌نشینان انگلیس به شمار می‌روند و به خصوص کسانی که در خانه‌های قدیمی زندگی می‌کنند. این روز‌ها کاخ باکینگهام نیز یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین اماکن سلطنتی انگلیس است که مورد حمله موش‌ها قرار گرفته است؛ کاخی که ملکه الیزابت دوم هر ساله تعطیلات تابستانی را در آنجا سپری می‌کند. حال حمله موش‌ها باعث ترس و وحشت ملکه شده‌اند؛ به طوری که ملکه فرار را بر قرار ترجیح داد.

خدمه‌ کاخ در قسمت آشپزخانه، موش‌های بزرگی را مشاهده کردند که مطمئناً خبر خوبی برای ملکه نخواهد بود. هر چند به آن‌ها دستور داده شده است بهداشت را رعایت کنند و باقی مانده‌ای از غذا را نگهداری نکنند. همچنین در راهرو‌های کاخ آثار زیادی از این جوندگان دیده شده است. ملکه طی جلسه‌ای اضطراری با انجمن کنترل آفات انگلیس خواستار مبارزه با این حیوانات موزی و خرابکار شد.

روزنامه سان انگلیس قبلاً اعلام کرده بود ملکه الیزابت ۹۳ ساله برای بازسازی کاخ باکینگهام در سال ۲۰۲۵ برنامه‌هایی دارد؛ شاید با این اتفاق بازسازی زودتر از موعد آغاز شود.

فرار ملکه الیزابت از دست موش ها+فیلم

فرار ملکه الیزابت از دست موش ها+فیلم

انتهای پیام/

حمله موش‌ها به کاخ باکینگهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهشید
۰۲:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
پیرزن جنایتکار چقدر امید زندگی دارد