فرماندار قروه با بیان اینکه جشن نسیم مهر به همت انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و با حضور خیرین نیک اندیش برگزار می‌شود گفت: بنا به پیشنهاد شورای عالی فرهنگی روز پنجم خرداد به نام روز نسیم مهر نامگذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، موحد امان اللهی ؛ مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده‌های مددجوی زندانیان کردستان گفت: ما در جشن نسیم مهر به دنبال کمک به خانواده زندانیان هستیم . جشن نسیم مهر متفاوت از جشن گلریزان است و ما در این جشن تلاش داریم تا مانع از ایجاد مشکلات اجتماعی و اقتصادی برای خانواده‌های زندانیان باشیم.

 موحد امان اللهی گفت: از جمله فعالیت‌های انجمن حمایت از خانواده‌های مددجوی زندانیان برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه همسران و فرزندان خانواده‌های تحت پوشش، آموزش دوره‌های فرزند پروری، توزیع بسته‌های مواد غذایی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اهدای کارت‌های هدیه به خانواده‌های  تحت  پوشش ،  پیگیری  اخذ رضایت  شاکی و  اولیای دم، معرفی خانواده‌های  نیازمند  به  کمیته  امداد  و  بهزیستی، پیگیری وضعیت دانش آموزان ترک تحصیل، معرفی فرزندان و خانواده‌های آنان به مراکز درمانی جهت دریافت تخفیف در معالجات درمانی از جمله اقداماتی است که در این انجمن صورت می‌گیرد.

علی قمریان ادامه داد: از مجموع ۱۸۰ پرونده موجود در این انجمن ۱۱۵ پرونده فعال داریم و مابقی پرونده‌ها مربوط به زندانیان آزاد شده است که خانواده‌های زندانیان آزاد شده نیز تا سه ماه تحت پوشش هستند.

در پایان این مراسم کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند زندانیان نیز جمع آوری شد.

انتهای پیام/ م

جشن نسیم مهر با هدف کمک به خانواده زندانیان  در سنندج  برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.