سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل گفت: تصادف کامیون با دوچرخه سوار در کمربندی امیرکلا مرگ راکب دوچرخه را رقم زد.

تصادف مرگبار دوچرخه در بابلغلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ساعت ۱۱:۱۴ دقیقه امروز طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی تصادف کامیون با دوچرخه سوار در کمربندی امیرکلا گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد.
 
غلام نیا روشن گفت: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.
 
سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل افزود:در این حادثه راننده دوچرخه سوار که مرد حدودا۶۰ساله مجهوالهویه به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود.
 
اورژانس یا فوریّت‌ها به محلی گفته می‌شود که خدمات پزشکی اورژانس به بیماران ارائه می‌شود. اورژانس‌ها معمولاً به عنوان یک بخش یا دپارتمان از بیمارستان محسوب می‌شوند، ولی معمولاً به جهت دسترسی بهتر و سریعتر بیماران در محلی جدا از ساختمان اصلی بیمارستان قرار می‌گیرند.
 
اورژانس‌ها می‌توانند همچنین بسته به نیاز و امکانات در داخل یک درمانگاه هم ساخته شوند. از مهم‌ترین قسمت‌های اورژانس اتاق احیا به همراه تمام امکانات لازم آن است. حدود ۴ دهه از تعریف طب اورژانس به عنوان یکی از تخصص‌های پزشکی می‌گذرد و امروزه به عنوان یکی از رشته‌های شاخص و تعریف شده در برنامه‌های دستیاری پزشکی ارائه می‌شود.
 
 
انتهای پیام/آ
 
 

سانحه رانندگی مرگبار در بابل

برچسب ها: حادثه ، اورژآنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.