رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان گفت: مهلا آذری و کوثر نوری ۲ کاراته کار استان امروز/سه شنبه/ به اردوی تیم ملی استعداد‌های برتر اعزام شدند.

کاراته کاران دختر سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسین کیخا رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان اظهار داشت:مهلا آذری و کوثر نوری ۲ کاراته کار استان امروز به اردوی تیم ملی استعداد‌های برتر اعزام شدند.

وی افزود: این اردو به منظور آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های بین المللی از ۶ تیر به مدت ۲ روز در لرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زینب حاجیان به عنوان مربی و سرپرست تیم سیستان و بلوچستان را در این اردو همراهی می‌کند.

رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان بیان کرد: این ۲ بوکسور استان سال گذشته در رقابت‌های استعداد‌های برتر عنوان سوم کشور را از آن خود کرده بودند.

وی با بیان اینکه کاراته کا‌های سیستان و بلوچستان همواره موفقیت‌های مختلفی در سطح ملی به دست آورده اند، افزود: این استان هم اینک جزو ۱۰ استان برتر کشور در ورزش کاراته شناخته شده است.

کیخا اظهار داشت:هم اینک افزون بر سه هزار کاراته کا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.

 بیش از ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیأت استانی و ۵۰۰ هیأت شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اعزام بانوان کاراته کار سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار