در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رونمایی از ۱۸ برنامه جدید دانش آموزی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در آینده‌ای نزدیک

مدیرکل دفتر امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از رونمایی ۱۸ برنامه جدید مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

رونمایی از ۱۸ برنامه جدید مقابله با آسیب‌های اجتماعی در آینده‌ای نزدیکمسعود شکوهی مدیر کل دفتر امور تربیتی و مشاوره‌ وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تهدید کننده دانش‌آموزان اظهار کرد: مدرسه هم متاثر از فضای اجتماعی و خانواده است و نمی‌توانیم آن را فضایی ایزوله محسوب کنیم، البته با همکاری اولیا مدرسه سعی می‌کنیم این محیط را به فضایی سالم و با نشاط تبدیل کنیم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن موضوع آگاهی بخشی و توانمند سازی دانش آموزان و حتی خانواده‌های آن‌ها به طور جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
مدیرکل دفتر امور تربیتی و مشاوره‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال هم ۱۸ برنامه جدید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طراحی و تدوین شده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

اجرای طرح نماد برای دانش آموزان درگیر با آسیب‌های اجتماعی

شکوهی در تشریح برنامه‌های جدید گفت: مهم‌ترین موضوع در زمینه پیشگیری تلاش در حوزه آموزش به همکاران، اولیا و دانش‌آموزان است که امیدواریم با پیش‌بینی‌های صورت گرفته و تامین اعتبار لازم برنامه‌ها به درستی پیش رود.
 
وی افزود: برای دانش‌آموزان در معرض خطر و دانش‌آموزان دچار آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام دادیم که البته رسیدگی به دانش‌آموزان درگیر از طریق طرح نماد دنبال می‌شود.
 
مدیرکل دفتر امور تربیتی و مشاوره‌ وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح نماد با همکاری دیگر دستگاه‌های همراه با قوت بیشتری ادامه پیدا می‌کند، گفت: در نظر داریم در سال تحصیلی جدید هماهنگ‌تر از گذشته این طرح را در مدارس اجرا کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار