سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه در کرمانشاه خبر داد.

کرمانشاه میزبان جشنواره کشوری تدریس برتربه گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، ماشاالله پروین، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه با رویکرد آموزشی و پژوهشی با راهبرد یاددهی - یادگیری در سطح کشور به میزبانی استان کرمانشاه از تاریخ ۹۸/۴/۴ لغایت ۹۸/۴/۷ برگزار می‌گردد.

وی افزود: حدود ۸۵ نفر در این جشنواره از سراسر کشور شرکت می‌کنند که در روز اول کارگاه آموزشی و در روز دوم رقابت همکاران در چهار سالن ورزشی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. دو سالن مختص آقایان و دو سالن دیگر برای بانوان در نظر گرفته شده و داوری این مسابقات به وسیله‌ی داورانی که از سوی وزاتخانه مشخص شده‌اند، انجام می‌شود و در پایان نفرات برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

پروین ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای این جشنواره تشکیل شده تا این رویداد مهم ورزشی در بالاترین سطح کیفی برگزار گردد. همچنین برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته‌ایم و جلسات گوناگونی تشکیل شده و امیدواریم که میزبان خوبی برای همکاران‌مان باشیم.

وی بیان ساخت: سرگروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی دوره متوسطه نیز جهت هماهنگی کلی برنامه‌های تربیت بدنی در این جشنواره حضور دارند و هم‌زمان با برگزاری این جشنواره، دو سالن ورزشی در مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه افتتاح می‌گردد.

گفتنی است دکتر محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، معاونان وی و جمعی از کارشناسان وزارتخانه از مهمانان ویژه‌ی جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه هستند.

انتهای پیام/ز


 

برگزاری جشنواره کشوری تدریس برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.