همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در گلبهار با هدف توسعه و ترویج ورزش همگانی صورت می گیرد.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در گلبهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صالح نژاد معاون اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه گفت: هیات ورزش‌های همگانی از هیات‌های فعال استان است، ما در سال ۹۶ استارت اینگونه همایش ها را در شهر گلبهار زدیم و از آن روز تصمیم به برگزاری اینگونه همایش‌ها در شهرجدید گلبهار گرفتیم.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم این برنامه به صورت هرساله برگزار شود، سال گذشته به خاطر اختلافی که بین فدراسیون و صدا و سیما ایجاد شد موفق به برگزاری این همایش نشدیم، اما امسال با همت عزیزان در شرکت عمرانی شهر جدید گلبهار این امر محقق شد.

وی اظهار داشت: چند شهرستان دیگر هم برای برگزاری‌های چنین برنامه‌هایی اعلام آمادگی کردند که امیدواریم بتوانیم در دیگر شهرستان‌های استان نیز اینگونه برنامه هارا داشته باشیم.

صالح نژاد در مورد هدف از برگزاری این همایش گفت: در راستای توسعه و ترویج مقام ورزش همگانی ما هرساله قصد داریم که این همایش را برگزار کنیم و این عمل کمک زیادی نیز خواهد کرد به بالا رفتن همدلی و شور و نشاط اجتماعی در شهر جدید گلبهار

در پایان همایش جوایزی از جمله یک دستگاه خودرو،۳۰۰میلیون ریال کمک هزینه خرید مسکن، سفر اتبات عالیات، صد‌ها دستگاه دوچرخه توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار به عزیزان همراه تقدیم خواهد شد.

این همایش پیاده روی ۶:۳۰ صبح،۷تیرماه از میدان ابن سینا گلبهار آغاز خواهد شد و انتهای آن در رودخانه تفریحی توریستی سنجاقک گلبهار خواهد بود که مسافت این مسیر ۴/۵کیلومتر است.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

لزوم فرهنگ سازی ورزش همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.