رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: رقابت‌های موج سواری قهرمانی کشور با معرفی برترین‌ها در چابهار بکار خود پایان داد.

رقابت‌های قهرمانی موج سواری در چابهار پایان یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عمر بلوچ  رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار اظهار داشت: رقابت‌های موج سواری قهرمانی کشور با معرفی برترین‌ها در چابهار بکار خود پایان داد.

وی افزود: در این رقابت‌ها در بخش آقایان بزرگسالان ١٨ نفر، نوجوانان چهار نفر، نونهالان ١٣ نفر و در بخش بانوان نیز ١٧ نفر و دختران نونهال ٢ نفر شرکت کردند.

وی بیان کرد: موج سورای علاقمندان زیادی در رده‌های سنی پایه به خود جذب کرده و روز به روز افراد بیشتری برای آموزش و فعالیت در این رشته ورزشی به سایت موج سواری رمین چابهار مراجعه می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: با برنامه ریزی مناسب و اجرای به موقع دوره‌های آموزشی و مسابقات مختلف می‌توانیم در آینده حضور موفقی در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم.

 اختتامیه این رقابت‌ها با اهدای مدال، احکام و کاپ‌های قهرمانی با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران، رئیس انجمن موج سواری کشور، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار و معاون تربیت بدنی سپاه چابهار در سایت موج سواری رمین این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

رقابت های موج سواری در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار