سالن چند منظوره روستایی چاهشور شهرستان دلگان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه مورد بهره برداری قرار گرفت.

سالن ورزشی چند منظوره روستایی در دلگان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم راه اندازی سالن چند منظوره روستایی چاهشور دلگان گفت: این سالن با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

ادهم کرد اظهار داشت: عملیات ساخت این سرسرای ورزشی چند منظوره از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و در تیر ۹۸ به بهره برداری رسید.

وی افزود: با ساخت و راه اندازی این سرسرای ورزشی چند منظوره گام مؤثر و مثبتی در جهت شکوفایی استعداد‌های ورزشی شهرستان دلگان برداشته شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم همچنین امینی فرد نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان استان و شهرستان و قشر‌های مختلف مردم و به ویژه ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.
روستای چاهشور در ۵۵ کیلومتری غرب شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان قرار دارد.

دکتر ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان روز گذشته به اتفاق ملارمضانی مدیر کل طرح و برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان و هیأت همراه وارد زاهدان شد و مورد استقبال معاون استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان و شماری از مسئولان قرار گرفت.

غبار روبی گلزار شهیدان و دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، افتتاح طرح‌های مختلف از جمله سالن چند منظوره ورزشی روستای چاه شور شهرستان دلگان با مساحت ۱۲۴۲ متر مربع و اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی_استانی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای شهر دراز شهرستان ایرانشهر با مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۴۰۰ میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای نوک آباد زردکوه شهرستان ایرانشهر با مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۴۰۰ میلیون تومان از برنامه‌های سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان است.

کلنگ زنی پروژه بزرگ سالن چند منظوره ورزشی ۲۵۰۰ نفری شهرستان دلگان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی از دیگر برنامه‌های دکتر فرامرزیان است.

انتهای پیام/ع

راه اندازی سالن چند منظوره روستایی چاهشور دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار