رییس فدراسیون فوتبال گفت: به علت مشکلات مالی شورای برون مرزی این فدراسیون با برپایی اردو‌های تمرینی تیم‌های باشگاهی در خارج از کشور مخالف است.

تاج رییس فدراسیون فوتبال  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، افزود: برخی از تیم‌ها در فیفا پرونده دارند و بهتر است، با استفاده از امکانات داخلی، به جای رفتن به اردو‌های خارجی بدهی خود را به فیفا تسویه کنند.

وی اضافه کرد: اگر منابع سفر تیم‌های باشگاهی را بخش خصوصی تامین کند فدراسیون مخالفتی با برپایی اردو‌های خارجی نخواهد کرد.

تاج تاکید کرد: فدراسیون فوتبال قادر به انتقال پول‌های خود از فیفا به داخل کشور نیست و نگرانم هستیم اتفاق آقای برانکو برای آقای ویلموتس هم تکرارشود.

وی از وزیر ورزش و مسولان سیاست خارجی خواست از طریق فدراسیون فوتبال آسیا و سفارتخانه‌ها مشکل انتقال پول به داخل کشور را حل کنند.

* فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید است

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فرهاد مجیدی جوانی توانمند و علاقمند به فوتبال است گفت: او سرمربی تیم ملی امید است و ما به مجیدی و این تیم امیدواریم.

وی افزود: با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های کشور از مجیدی و تیم امید حمایت خواهد شد تا این تیم پس از ۴۴ سال به المپیک صعود کند.

تاج گفت: تیم ملی امید با هدایت مجیدی کمتر از سه هفته دیگر یک بازی دوستانه با تیم ملی بزرگسالان برگزار خواهدکرد.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: از بهمن پارسال تا کنون ۲۰۰ میلیون تومان از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت و به عنوان پاداش به تیم ملی امید داده شده است.

تیم فوتبال امید در گروه چهارم رقابت‌های مقدماتی المپیک، با ۷ امتیاز و با گل کمتر پس از تیم عراق در رده دوم گروه قرار دارد.

قرار داد کی روش هیچ مشکلی نداشت

وی با اشاره به شکایت‌های مطرح شده از ایران در فیفا نیز با بیان اینکه قرار داد کی روش هیچ مشکلی نداشت و او تمام پول خود را گرفت، عنوان کرد: کی روش در ۸ سال حضور خود خدمات لازم و خوبی را ارائه داد و حقوق خود را نیز به صورت کامل دریافت کرد.

تاج تصریح کرد: این مربی شکایتی در رابطه با بر دیر گرفتن حقوق خود داشته است که در برابر آن نیز ما شکایتی از وی داشته‌ایم و در حال حاضر دو طرف از یکدیگر شکایت کرده‌اند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.