بعد از جلسه هیات دولت چه گذشت؛

از حیاط دولت چه خبر؟

وزرای کابینه پس از حضور در جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند.

به گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیات دولت امروز (چهارشنبه پنجم تیرماه) به ریاست حجت‌الاسلام  حسن روحانی و با حضور وزرا برگزار شد.

وزرای کابینه مطابق چهارشنبه‌های گذشته پس از حضور در جلسه هیات دولت، با حضور در جمع خبرنگاران، به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

از حیاط دولت چه خبر؟

 بیژن نامدار زنگنه: اگر دوستان بگذارند, به دشمن غلبه می کنیم

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران  در پاسخ به انتقاداتی که در خصوص فروش نفت به وی وارد می‌شود، اظهار کرد: اگر این دوستان وقت ما را نگیرند و بگذارند کار کنیم به دشمنان غلبه می‌کنیم. به امید خدا جا نمی‌زنم.

از حیاط دولت چه خبر؟

رئیس کل بانک مرکزی: تحریم ها دیگر اثر واقعی نخواهد داشت

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در بازار ارز نشان مهمی از تحریم‌های جدید آمریکا وجود ندارد.

وی افزود: مردم هم به اینکه فهم از بازار رسیده اند که این مسائل توان اجرا ندارد و دیگر هم نتیجه‌ای نخواهد داشت.

همتی در ادامه با اشاره به اینکه اروپایی‌ها مدتهاست از اجرای اینستکس صحبت می‌کنند تصریح کرد: چند ماه است از این صحبت‌ها که به زودی کانال مالی اجرا خواهد شد می‌شنویم و البته جلسات نزدیک تری برگزار و مبادله اسنادی انجام شده، اما منابعی در داخل این کانال مالی نباشد فایده‌ای نخواهد داشت.

از حیاط دولت چه خبر؟

نوبخت : طبق قانون افزایش حقوق باید به صورت ضریب باشد

 محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری هر نوع افزایش سالانه برای آنچه که مربوط به پاداش سالانه و حقوق بازنشستگی اثر داشته باشد باید به صورت ضریب اعمال شود و اینکه گفته شد چهارصد هزار تومان به همه داده بشود، به صورت ضریب اجرا نمی‌شد و در پایه حقوقی افراد تاثیر نداشت.

از حیاط دولت چه خبر؟

وزیر راه و شهرسازی: به اندازه کافی سرمایه داخلی در حوزه مسکن داریم

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه مسکن، اظهار کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و به اندازه کافی سرماه‌گذار داخلی برای تامین مسکن در کشور وجود دارد.

از حیاط دولت چه خبر؟

رحمانی فضلی: موضوع درگیری پلیس در تهرانپارس در حال بررسی است

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به پرسشی درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به حواشی ایجاد شده پیرامون فیلم منتشره از درگیری نیروی انتظامی با دختری در پارک پلیس تهرانپارس اظهار کرد: این موضوع در دست بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

از حیاط دولت چه خبر؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی: ستاد مقابله با تحریم در وزارت اقتصاد تشکیل شده است

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در وزارت اقتصاد و دارایی ستاد مقابله با تحریم تشکیل شده و تمام راه هایی که باید برای مقابله و مواجه با تحریم و جلوگیری از تحقق آثار منفی آن طراحی کردیم . 

از حیاط دولت چه خبر؟

 سخنگوی دولت:تحریم مقام معظم رهبری وحدت ملی را افزایش می‌دهد/ تصمیمی برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نداریم

ربیعی با اشاره به تحریم دفتر مقام معظم رهبری گفت: البته تحریم دفتر مقام معظم رهبری وحدت ملی ما را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه ما هیچ تصمیمی برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نداریم، گفت: تحریم ها فشار بر مردم آورده است، در دولت یازدهم رشد به سمت بالا بود، تورم تک رقمی بود، الان هم موسسات بین الملل اعلام کردند ما سال دیگر رشد اقتصادی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار