استاندار اردبیل گفت: طبق تفاهم نامه عقد شده بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) عملیات ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان به زودی آغاز می‌شود و ساخت مابقی واحد‌های مسکونی پیش بینی شده نیز در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در حاشیه جلسه با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور که در سالن جلسات کمیته امداد اردبیل برگزار شد؛ گفت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط استانداری اردبیل و با توجه به سنتی بودن دامداری و دام‌های استان نیاز اساسی وجود دارد تا هرچه سریع‌تر در حوزه دامداری استان اصلاح نژاد صورت گیرد و در این زمینه کمیته امداد می‌تواند نقش موثری با اهدای تسهیلات به دامداران ایفا کند.

وی افزود: با تیم‌های کارشناسی که تشکیل داده ایم آخرین وضعیت واحد‌های صنعتی راکد استان را رصد می‌کنیم که در این زمینه نیز نیاز به همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) داریم تا به واحد‌هایی که محصولات قابل قبول و مفیدی تولید می‌کنند تسهیلات ارائه کند و این واحد‌های راکد و نیمه راکد به چرخه تولید بازگردد.

استاندار اردبیل گفت: پتانسیل بالایی را در زمینه ایجاد گلخانه در پارس آباد و شمال استان داریم که این موضوع از نظر اقتصادی نیز سود قابل قبولی را دارد که با مساعدت و همکاری کمیته امداد امیدواریم در این زمینه نیز شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای را با کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا کردیم و متعهد شدیم ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت مسکن به هزار خانوار مددجو در طی دو سال را از طریق اعتبارات دولتی تامین کنیم.

بهنام جو گفت: با توجه به اینکه ۲ هزار ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان اردبیل نیاز است و در حال حاضر عملیات اجرایی هزار واحد شروع می‌شود تلاش میکنیم تا عملیات ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مابقی را نیز به زودی آغاز کنیم تا مددجویی تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن نباشد.
انتهای پیام/ح

ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد اردبیل

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.