مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود که در این مدت ناظرین بر روند ثبت نام نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در راستای اجرای شایسته پروژه مهر ۹۸ همانند سال گذشته، برنامه و فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی در دست اقدام است.

وی افزود: ثبت نام مدارس از فعالیت‌های مهم پروژه مهر است که طبق دستورالعمل مشخص و با رعایت اولویت بندی انجام می‌شود و والدین با مراجعه به مدارس محل سکونت خود برای ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

عبدی پور بیان داشت: در زمان ثبت نام مدارس، ناظرین با حضور در ستاد ثبت نام و در مدارس، روند ثبت نام دانش آموزان را به دقت و با حساسیت مورد نظارت و بررسی قرار می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: توجه به تعداد و ظرفیت کلاس‌های درس در هرپایه به ویژه پایه‌های ورودی در مدارس دوره متوسطه اول و دوم در جهت فراهم آوردن فضای آموزشی مطلوب برای یادگیری دانش آموزان از مهمترین نکات قابل توجه در ثبت نام دانش آموزان در مدارس است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار