برگزاری مجمع انتخابات هیأت تیراندازی با کمان در کردستان

انتخابات هیأت تیراندازی با کمان استان کردستان با حضور نائب رئیس فدراسیون و اعضای مجمع روز یکشنبه ۹ تیرماه در سنندج برگزارمی شود.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، انتخابات هیأت تیراندازی با کمان استان کردستان با حضور غلامرضا پارسا نائب رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان کشور و حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و  اعضای رسمی مجمع روز یکشنبه ۹ تیرماه رأس ساعت ۱۲ در سنندج برگزارمی شود.

این مجمع به صورت تک کاندیدا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزارخواهد شد و نامزد احراز پست ریاست هیات تیراندازی باکمان استان کردستان برنامه‌های چهارساله خود را برای جلب اعتماد اعضای مجمع ارائه خواهد داد.

در مجمع انتخابات هیأت تیراندازی باکمان کردستان ۱۶ نفر اعضاء حضور دارند و پس از اعلام برنامه نامزد، رأی خود را برای انتخاب رئیس هیأت استان به صندوق خواهند انداخت.

آرش مشحون تک کاندیدای احراز پست ریاست هیات تیراندازی باکمان استان کردستان است که پس از ارائه برنامه‌های خود در مجمع و در صورت تایید و انتخاب از طرف اعضا به مدت چهار سال سکان این هیات را به دست خواهدگرفت.

انتهای پیام / م

۹ تیرماه ، انتخابات هیأت تیراندازی باکمان  در کردستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.