معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: ملت ایران تحت آموزه‌های فرهنگ شهادت زیر بار هیچ قدرت استکباری نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح در مراسم سی و دومین یادواره سردار شهید مهدی خوش سیرت در گلزار شهدای آستانه اشرفیه گفت: دشمنان بدانند ملت ایران با تاسی از قیام عاشورا مقابل زورگویی‌ها ایستادگی کرده و جلوی بدخواهان ایستاده اند.

وی افزود: آمریکا و هم پیمانانش همیشه بدنبال منافع خود هستند و در این راه برای به ذلت کشاندن و استثمار ملت‌های مختلف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: شرایط ذلت باری که امروز آمریکا برای کشور‌های حاشیه خلیج فارس بوجودآورده و با تعابیر تحقیرکننده‌ای همچون گاو شیرده که در مورد آن‌ها به کار می‌برد بطور واضح و آشکار پرده از سیاست‌های منفعت طلبانه خود برداشته است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد خاطرنشان کرد: آمریکا قصد دارد با تشکیل گروه‌های مختلف تروریستی از جمله داعش، سلاح‌های خود را بفروشد و برای انجام این کار، کشور‌های آرام منطقه خاورمیانه را به آشوب می‌کشاند.

وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که دوران زورگویی دیگر به پایان رسیده، زیرا قدرتی به نام ایران در منطقه به وجود آمده که با تکیه به نیروی ایمان و مجاهدت جوانان خویش، تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد و امروز یکی از اهداف آمریکا، ایجاد فاصله بین جوانان و ارزش‌های دینی است.

فرهنگ آمریکایی‌ها فرهنگ هفت‌تیرکشی است

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به ماجرای اخیر پهپاد آمریکایی افزود: آمریکایی‌ها پس از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته خود توسط سپاه پاسداران مستأصل شدند و در این راستا حرف‌های ضد و نقیض می‌زدند، زیرا فرهنگ آن‌ها فرهنگ هفت‌تیرکشی است.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: استکبار جهانی در راستای ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای در حقیقت به دنبال این است تا جوانان ما را ارزش‌های دینی دور کند، ولی سخت در اشتباه است، زیرا مدافعان حرم ثابت کردند که راه و خط شهدا و انقلاب همچنان ادامه دارد.

وی گفت: این شهدا ثابت کردند فرهنگ ایستادگی در برابر زورمداران و شهادت در راه خدا در فرهنگ مردم ایران در هرنسلی نهادینه شده و همین مهم‌ترین نگرانی آمریکا از نظام ماست.

سردار عبداللهی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس در سایه نظام جمهوری اسلامی، فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار برای حفظ دین را در دنیا به ویژه در خاورمیانه گسترش دادند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: شهید ، فرهنگ شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.