فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است.

برخورد جدی پلیس البرز با سگ‌گردانیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان، اظهار کرد: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده این موضوع، با صاحبان سگ‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

وی با اشاره به دستور دادستانی، مبنی بر برخورد جدی با پدیده سگ گردانی افزود: مراجع انتظامی در صورت مشاهده این موضوع حیوانات را تحویل عوامل شهرداری داده و در صورت تمرد مالک، نسبت به برخورد قانونی با وی اقدام و افراد خاطی را به دادسرا معرفی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: بنا به دستور دادستان البرز شهرداری مکلف است مکانی برای نگهداری این گونه حیوانات تعیین و با نصب تابلو و ابلاغ این دستور به عوامل خود، از ورود سگ‌ها و حیوانات به اماکن عمومی و پارک‌ها جلوگیری به عمل آورد.

محمدیان در پایان اظهار کرد: پدیده سگ گردانی هم می‌تواند تأثیر منفی در بهداشت جامعه و اماکن عمومی از قبیل پارک‌ها را داشته و هم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۵ تير ۱۴۰۰
بدون کارشناسی هر نظری لطفا ندهید اون حیوان چه گناهی مگه کرده چرا فقط زورتون به سگهای باوفا میرسه مگه مخلوق خدا نیستن مگه روح ندارند تو پارک نیارید تو خودرو حمل نکنید این حیوان اگر قرار باشه به کلینیک بره چجوری باید حمل بشه مثل دهه ۶۰که ویدئو ممنوع بود و یواشکی حمل میشد این حیوان و ببریم به اون دهه خواهشا منطقی حرف بزنید
Germany
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
سگهای‌ولگردشب‌وروزدرکوچه‌وپس‌کوچه‌هابدون‌قلاده‌وبند بادههابیماری‌درسطح‌شهررهاشدن‌وآزادانه‌میچرخن.اماسگی‌که‌واکسن‌دارومکمل‌وبهداشتی‌هست‌همراه‌باقلاده‌وبنددرمحیط بسته‌ماشین‌که‌محیط‌خصوصی‌هست‌اشکال‌داره.همه‌مردم‌برای‌دلخوشی‌یاتفریح‌سگ‌نگه‌نمیدارن‌بلکه‌بعضی‌افرادبخاطرتنهایی‌ومشکلات‌روحی‌که‌دارن‌روانشناسهاتجویزمیکنن‌که‌بانگهدادی‌ازین‌حیوان‌ازچالش‌روحی‌ببرون‌بیان‌که‌نوعی‌درمان‌محسوب‌میشه.افسوس‌که‌تانوک‌بینی‌مون‌روبیشترنمیبینیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خوب داخل ماشین که دیگه مشکلی نداره فضای شهر مواد فروش‌ها و خلاف کارها آلوده کردن نه حیوانی مثل سگ
Czechia
هادی
۱۹:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۸
من کلا مخالف این هستم که سگ نگهداری بشه
اگه کسی سگ نگه میداره تو خونه تو باغ تو ویلا
البته من خودم دارم ولی قرار نیست که مثل ادمای هیچی ندیده با خودم تو خیابان بگردونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۹ تير ۱۳۹۸
چرا سگ نگهبان اشکال نداره
من که یه شیتزو ی ۲ ساله دارم.
رفته بودیم بیرون هرکی غریبه بود بهش پارس می کرد
مثل سگ نیروانتظامی و نگهبان
-
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۹ تير ۱۳۹۸
نگه داشتم سگ در فضای خصوصی مشکلی نداره ولی زمانی که سگها رو میارن توی خیابونا و اماکن عمومی با توجه به اینکه غیر عرف است و خیلی ها از این حیوان می ترسند قطعا مشکل زاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۸
پس خانواده هایی که سگ دارند باید چیکار کنند سگ داخل خودرو ممنوع، سگ گردانی ممنوع پس باید برای حیوان خانگی چیکار باید کرد سگ خانگی اتفاقا تربیت شده و اجتماعی ایست نه وحشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۸ تير ۱۳۹۸
مگه سگ چیه منم دارم هیچی نیست
چرا به سگ توهین میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۸
چه عجب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۸ تير ۱۳۹۸
نیروی انتظامی وپلیس در همه حال مراقب امنیت مردم هستندتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
سگ سگ است و انتقال بیماری های خاص خودش به انسان، خطر ناک است و در دراز مدت هم کوری میآورد.
هر چند که گربه هم خطرات خاص خودش را دارد. و نوعی انگل و کرم های روده ای را منتقل می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
البته منظور مخدوش نشدن حس امنيت تو مردمه كه بعضيا با حمل سگاي نره غول مردمو ميترسونن والا سگاي ريزه ميزه كسي رو نميترسونه و نبايد مشكلي داشته باشه
آخرین اخبار