خطیب جمعه یاسوج ‌با تاکید بر اینکه دشمنان این نکته مهم را بدانند که در صورت تجاوز به ایران سالم بر نمی‌گردند، گفت: نیروهای مسلح و ملت ایران ظلم‌ستیز، دشمن‌ستیز و ضد‌آمریکا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌علی‌اصغر حسینی خطیب جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  با تسلیت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار حضرت امام خمینی (ره)، نظام و انقلاب اظهار داشت: در دیدار مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری مسائلی مطرح شد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: چند روز قبل رئیس قوه قضائیه آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از قضات و کارکنان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و رهبر معظم انقلاب در زمینه شخصت آیت‌الله بهشتی فرمودند که ایشان یک مرد انقلابی بود و نقش ارزنده‌ای در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن ایفا کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه مطالبه اصلی مقام معظم رهبری در این دیدار و همچنین خواسته اصلی مردم از قوه قضائیه گسترش عدالت و دادگری است، ابراز کرد: قضات و مسئولان قوه قضائیه این اصل مهم را مورد توجه قرار دهند

وی با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر (ع) صادق امام ششم شیعیان ادامه داد: ایشان به عنوان رئیس مذهب تشییع شاگردان زیادی برای تبلیغ دین مبین اسلام و احکام الهی تربیت کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: آمریکا به وجود آورنده تروریست‌ها و حمایت کننده از آن‌هاست و در مقابل کلاهک هسته‌ای دارد، اما اجازه داشتن آن را به دیگر کشور‌ها نمی‌دهد.

حسینی بیان کرد: آمریکا همیشه دشمن کشور و ملت ایران بوده، اما ایران با تمام وجود در ۴۰ سال اخیر همچون کوه استوار در مقابل آن ایستاده و این کشور جنایتکار را تحقیر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان این نکته مهم را بدانند که در صورت تجاوز به ایران سالم بر نمی‌گردند، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح و ملت ایران ظلم ستیز، دشمن ستیز و ضد آمریکا هستند، اما در مقابل عربستان سعودی خود را در مقابل آمریکا ذلیل کرده و تابع این کشور جنایتکار است و ترامپ آن را نیز گاو شیرده می‌داند.

حسینی با اشاره به معامله قرن گفت: این معامله از توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان و امت اسلام بود که با هدف نابودی فلسطین منعقد شد، ولی به لطف الهی به نتیجه نرسید.

وی تصریح کرد: نمی‌توان با ایران در زمینه مسائل نظامی به دلیل داشتن رهبری با بصیرت، ملت بیدار و هوشیار و نیرو‌های مسلح فداکار و مقتدر حتی شوخی کرد.

حسینی بیان کرد: با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و دشمنان هرچه قدر قوی باشند نخواهند توانست کوچکترین لطمه و صدمه‌ای به ملت و کشور ایران وارد کنند.

وی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان کریمه اهل بیت افزود: این حضرت بهترین الگو برای دختران مسسلمان است.

حسینی عنوان کرد: نیروی انتظامی کشور و استان طرح ناظر یک را با هدف برخورد با افراد گستاخ، هنجار‌شکن و بی‌بند و بار اجرا خواهد کرد و بر‌اساس این طرح اگر در یک خودرو حرکت زشتی همچون بدحجابی از سوی فردی مشاهده شود به وسیله پیامک به راننده تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار خودروی مورد نظر پس از اعلام به مراجع قضایی توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/غ

آمریکا به وجود آورنده تروریست‌ها و حمایت کننده از آن‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.