امام جمعه آبادان گفت:فوتبال آبادان زبانزد خاص و عام و موجب دلخوشی مردم است پس نباید پسرفت کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان امروز در جمع نمازگزاران با بیان اینکه عملکرد مدیران وزارت نفت در خصوص تیم فوتبال صنعت نفت قابل قبول نیست، گفت: بسیاری از هواداران و پیشکسوتان فوتبال در آبادان در این زمینه پرسش هایی مبنی بر خصوصی یا دولتی بودن تیم،وضعیت تربیت بازیکن از تیم های پایه برای استفاده در تیم بزرگسالان و نظارت بر هزینه های این تیم مطرح می کنند که باید هرچه زودتر به ابهامات در این زمینه پاسخ داده شود.

وی افزود: فوتبال آبادان که روزی زبانزد خاص و عام بود و هم اکنون یکی از بزرگترین دلخوشی های مردم آبادان است نباید به جای پیشرفت پسرفت داشته باشد،آینده این تیم برای همه مردم آبادان اهمیت دارد.

امام جمعه آبادان همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: ایجاد تحول در قوه قضاییه نیازمند برنامه ای دقیق و کارشناسی شده است،خوشبختانه این تحول در روزهای اخیر با اقدامات انجام شده در قوه قضاییه، به صورت ملموس مشاهده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پورافزود: از مجموعه قوه قضاییه در آبادان نیز می خواهیم این تحول به صورت شفاف و ملموس در شهرستان احساس شود،بی تعارف می گویم:آبادان شهرستانی است که زمینه و امکان وقوع انواع فسادها در آن وجود دارد،مسئله زمین خواری به شکل جدی در شهرستان مشاهده شده است.بنابراین از مجموعه دستگاه قضا در آبادان می خواهیم با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت پذیرد.

وی گفت: عدالت خواهی باید به گفتمان فراگیر و یک جنبش عمومی در کشور تبدیل شود،فریاد عدالت خواهی همان فریاد انقلابی گری است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به اقدامات مثبت این روزهای این قوه افزود: از جمله برخورد جدی و قانونی با دانه درشت ها را در دستور کار قرار داده که قابل تقدیر است،اینکه رییس قوه قضاییه قصد دارد اموال خود را به صورت شفاف به مردم و رهبری اعلام کند بسیار ارزشمند است و نشان از تحول دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز خواست هر چه زودتر طرح شفافیت دارایی مسئولان را به تصویب برسانند تا تفاوت آن ها که برای خدمت واقعی پا به عرصه نهادند با کسانی که حقوق های نامشروع دریافت و به بیت المال دست درازی می کنند مشخص شود.

وی گریزی هم به تحریم هایی که آمریکا علیه ملت ایران اعمال می کند زد و آن را نشانه اوج درماندگی و استیصال دانست و آشفتگی و سردرگمی آن ها را پس سرنگونی پهباد آمریکایی در خلیج فارس به شدت محسوس است و این شکست سنگین سبب هذیان گویی مقامات آمریکایی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود: این روزها با مطرح شدن طرح معامله قرن در بحرین و شرکت نمایندگان حکام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در نشست طراحی معامله قرن بزرگترین خیانت به امت و جهان اسلام است،سردمداران این کشورها بازهم ثابت کردند که برای آنها تامین منافع رژیم صهیونیستی و جبهه عبری غربی مهمتر از منافع مردم و کشورهای اسلامی است،اما باید بدانند تا کنون هیچ کس در هیچ جای جهان نتوانسته به نیابت از مردم فلسطین تصمیم گیری کند و معامله قرن محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: فوتبال ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.