دانشگاه علوم پزشکی به انتقاد امام جمعه برازجان در خصوص پرداخت نشدن حقوق به تعدادی از کارکنان بیمارستان شهید گنجی این شهر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، چند روز پیش عکسی در شبکه‌های اجتماعی استان بوشهر منتشر شد که در آن پارچه نوشته‌ای بود خطاب به رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان و رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص اینکه جمعی از نیرو‌های ساعتی این بیمارستان سه سال کار بدون بیمه انجام داده‌اند و به مدت ۱۰ ماه است حقوق دریافت نکرده اند.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان هم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به این مشکل گفت: تعدادی از کارکنان بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان که سه سال است مشغول به کار هستند هنوز بیمه نشده‌اند و بیش از ۱۰ ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند و با وجود اینکه بیش از حد معمول کار می‌کنند مسئولان علوم پزشکی به خواسته به حق آن‌ها توجه نمی‌کنند.

حالا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در واکنش به اظهارات امام جمعه برازجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است.

این افراد رابطه استخدامی با این دانشگاه ندارند و از سوی دیگر حق الزحمه دو ماه خود را خرداد دریافت کرده‌اند.

در جوابیه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمده است:

تمامی کارکنان بیمارستان که به نحوی رابطه استخدامی با بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان دارند اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و ... تا پایان خرداد ماه سال‌جاری حقوق خود را دریافت کرده‌اند و تنها تعداد محدودی از نیرو‌هایی که هیچ‌گونه رابطه استخدامی با بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ندارند با تأخیر در پرداخت مواجه شده اند.

لازم به ذکر است این افراد نیز حق الزحمه دو ماه خود را در خرداد ماه امسال به صورت یکجا دریافت داشتند.

در این جوابیه همچنین نوشته شده است: این دسته از همکاران هیچ‌گونه قراردادی با بیمارستان‌های تابعه علوم پزشکی استان بوشهر ندارند و به صورت ساعت کاری در بیمارستان همکاری می‌کنند. در بعضی از بیمارستان‌های تابعه دانشگاه این مشکل به کلی برطرف شده است و دانشگاه علوم‌پزشکی استان بوشهر با تدابیر اندیشیده شده در حال بررسی و برنامه ریزی برای حل ریشه‌ای این نوع رابطه کاری در بیمارستان‌های باقیمانده است.

انتهای پیام/ک

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی در خصوص نیروهای ساعت کاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.