نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت تیم‌های گچسارانی در لیگ‌های برتر و سایر تیم‌های قهرمانی از طریق وزارت نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود اعتبار ورزش قهرمانی در روز‌های اخیر نگرانی‌هایی را برای ورزشکاران این شهرستان ایجاد کرده بود.

وی بیان کرد: فراهم کردن زمینه درخشش قهرمانان در عرصه‌های ملی و بین المللی زمینه ساز ایجاد انگیزه در ورزشکاران برای تلاش بیشتر است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت نفت ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت تیم‌های گچسارانی در لیگ‌های برتر و سایر تیم‌های قهرمانی اختصاص یافت.

تاجگردون عنوان کرد: با تزریق این اعتبار امکان فعالیت تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در لیگ‌های مختلف ملی فراهم شد.

وی اضافه کرد: کمبود اعتبار ورزش قهرمانی باعث شد که باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران به تیم‌های خود اعلام کند اعتباری برای حضور تیم‌ها در لیگ‌های کشوری وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

اختصاص اعتبار به ورزش قهرمانی گچساران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.