وزارت معارف/ آموزش و پرورش افغانستان اعلام کرد که تاکنون ۵۵ هزار کارمند این وزارتخانه در کابل و حوزه ولایت‌های شرقی بایومتریک شده‌اند.

۵۵ هزار کارمند وزارت معارف بایومتریک شده اندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت معارف/ آموزش و پرورش افغانستان اعلام کرد که تاکنون ۵۵ هزار کارمند این وزارتخانه در کابل و حوزه ولایت‌های شرقی بایومتریک شده‌اند.

این وزارتخانه امروز شنبه (۸ سرطان/ تیر) با نشر اطلاعیه ای گفت: در جریان ایجاد اصلاحات در سیستم منابع بشری وزارت معارف و ثبت بایومتریک اطلاعات کارمند این وزارت، تاکنون ۵۵ هزار کارمند در کابل و ولایات شرقی بایومتریک شدند.

بر اساس این اطلاعیه، در حوزه ولایات شرقی که شامل ننگرهار، نورستان، کنر و لغمان می‌شود، تاکنون ۱۰ هزار و در کابل ۴۵ هزار تن از کارمندان وزارت معارف ثبت بایومتریک شده‌اند.

به گفته وزارت معارف/ آموزش و پرورش افغانستان، پروسه ثبت بایومتریک ادامه دارد و تا پایان سال ۹۸ اطلاعات تمامی کارمندان این وزارتخانه درج سیستم خواهند شد.

روند بایومتریک و ثبت اطلاعات منابع انسانی از تاریخ ۷ حوت/ اسفند سال گذشته به منظور جلوگیری از حضور کارمندان خیالی در وزارت معارف/ آموزش و پرورش افغانستان آغاز شده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار