مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اهدای ۳ هزار جهیزیه به زوج های جوان در اجرای طرح ملی «مسجد احسان» طی سال جاری خبر داد.

اهدای ۳۰۰۰ جهیزیه به زوج های جوان در اجرای طرح ملی «مسجد احسان»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین مدنی  مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: طرح «مسجد احسان» به عنوان یک طرح مهم در بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) دنبال می‌شود و در اجرای این طرح ۱۰ خدمت مختلف به جامعه هدف همچون اقشار محروم و نیازمند از طریق مساجد ارائه می‌گردد که تأمین و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان از جمله این خدمات است.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: طی سال گذشته در اجرای این طرح بیش از دو هزار جهیزیه به زوج‌های جوان در سراسر کشور اهدا شد که این رقم در سال جاری به بیش از سه هزار جهیزیه و از ۱۲ قلم به ۱۴ قلم کالا و وسایل اساسی و مورد نیاز زندگی افزایش یافته است.

وی افزود: براساس توافق انجام شده میان بنیاد احسان با سازمان تبلیغات اسلامی کشور، قرار است یک هزار جهیزیه از سه هزار مورد مذکور از طریق مساجد استان‌ها تأمین و به زوج‌های جوان اهدا شود.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: از این تعداد جهیزیه مورد توافق با سازمان تبلیغات اسلامی برای سال جاری، ۱۵۴ جهیزیه توسط مساجد استان مرکزی و توسط اداره کل تبلیغات استان تأمین و اهدا شده است. تاکنون استان مرکزی در این زمینه رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده و استان خراسان رضوی نیز، با اهدای ۱۲۴ مورد جهیزیه در جایگاه دوم قرار گرفته است.

مدنی بیان داشت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از یک سال و نیم اخیر فعالیت خود را با محوریت توجه به کانون خانواده و تسهیل شرایط ازدواج جوانان آغاز کرده و در راستای برنامه ریزی‌های خود برای خدمت رسانی، اقداماتی همچون راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مساجد، اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان و… را دنبال می‌کند.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطر نشان کرد: در طرح «مسجد احسان» بنا داریم طوری برنامه ریزی و عمل کنیم که انواع و اقسام خدمات به جامعه هدف، از طریق مساجد دنبال شود تا بتوانیم رسالت این بنیاد را در خدمت گذاری به مردم به خوبی به انجام برسانیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.