معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: اولویت و سیاست گذاری اصلی این استان در سال ۹۸ مبتنی بر ایجاد اشتغال و فعال کردن واحد‌های تولیدی است.

اشتغال و تولید اولویت اصلی امور در استان اردبیل است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون اقتصادی استاندار اردبیل امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری اردبیل گفت: در این راستا تلاش می‌شود تا با رونق بخشی به امور ضمن احیای واحدهای تولیدی ظرفیت تولید آنها افزایش یافته و طرح‌هایی که امکان سرمایه گذاری برای آنها امسال و سال آینده وجود مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی فعال شدن طرح‌های راکد در استان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در اجرای سیاست‌های حمایتی با پرداخت تسهیلات کم بهره بانکی این واحدها فعال می‌شوند.

عزیزی بیان کرد: از فروردین امسال با مساعدت فرمانداری‌ها هزار و ۱۶۹ واحد فعال، نیمه فعال و راکد در استان شناسایی شده، در بخش کشاورزی استان هم در مجموع ۱۶۱ واحد صنایع تبدیلی، ۱۳۶ واحد فعال و ۲۵ واحد راکد شناسایی شده که واحد نیمه فعال و راکد از تسهیلات مذکور بهره مند می‌شوند.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱۵ واحد در بخش کشاورزی و ۳۰ واحد هم در بخش صنعت استان احیا شد، گفت: برای رونق اشتغال در استان برش شهرستانی تا افق ۱۴۰۴ تهیه شده و در بخش کشاورزی ایجاد گلخانه در سطح ۲ هزار و ۳۲۴ هکتار هدف گذاری شده است.

عزیزی با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه گذاری هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده، افزود: در پنجره واحد طرح‌های دارای مشکل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را یادآور شد و گفت: در این ستاد هم واحدهای تولیدی دارای مشکل مورد بررسی قرار گرفته و موانع تولید هم رفع می‌شود.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.