همایش ارتباطات آموزش مشارکت و آگاهی رسانی تالاب میقان با عنوان سیپا در اراک برگزار شد.

همایش سیپا در اراک با هدف پیشگیری از تخریب محیط زیست و تالاب میقانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،همایش ارتباطات آموزش مشارکت و آگاهی رسانی تالاب میقان با عنوان سیپا در راستای هدف پیشگیری از تخریب محیط زیست و تالاب میقان در اراک برگزار شد.

میرزایی مدیرکل محیط زیست استان مرکزی در همایش ارتباطات آموزش مشارکت و آگاهی رسانی تالاب میقان با عنوان سیپا گفت: پایداری محیط زیست بدون مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی امکان پذیر نیست.

او در این همایش  بیان کرد:هر کاری که با مشارکت مردم در حوزه محیط زیست صورت گرفته نتیجه بخش بوده است.محیط زیست از زیرساخت‌های طبیعت برای نسل آینده حفاظت می‌کنند و حقوق نسل آینده را به آن‌ها برمیگرداند.

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی هدف از برگزاری این همایش را افزایش آگاهی و اطلاع رسانی افراد بومی و تمام ذینفعان زیست محیطی در خصوص اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مسایل اکو سیستم برای پیشگیری از تخریب محیط زیست و تالاب میقان دانست.

میرزایی عنوان کرد :تالاب میقان نقش مهمی در تعادل بخشی آب و هوایی کلانشهر اراک دارد و امسال به واسطه بارندگی حجم تالاب میقان بالغ بر ۱۱۰ میلیون مترمکعب رسیده که تراز ۴۰ ساله را رد کرده است.

انتهای پیام/ی

تالاب میقان باعث تعائل آب و هوای اراک میشود

برچسب ها: محیط زیست ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار