اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال فردا (سه‌شنبه) به منظور بررسی عملکرد تیم ملی زیر 20 سال ایران در رقابت های قهرمانی زیر 20 سال آسیا تشکیل جلسه خواهند داد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست به مقام سومی دست یابد. حال پس از گذشت یک هفته از این رقابت‌ها اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال قرار است  فردا (سه‌شنبه) نشستی را با حضور اعضای این کمیته و همچنین حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال برگزار کنند.

در این جلسه به عملکرد تیم ملی زیر ۲۰ سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا پرداخته خواهد شد از شواهد پیدا است که اعضای کمیته فنی از عملکرد تیم ملی زیر ۲۰ سال در این مسابقات رضایت کافی را نداشتند. 

به گفته برخی از کارشناسان و اعضای این کمیته تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان که در دوره قبل موفق شده بود به مقام قهرمانی دست پیدا کند، می‌توانست در این دوره هم قهرمان شود، زیرا این رقابت‌ها در ایران برگزار می‌شد و ما به عنوان میزبان این مسابقات می‌توانستیم برای دومین سال متوالی این قهرمانی را از آن خود کنیم.

حال باید دید که خروجی این جلسه چه خواهد شد، آیا قرار است که کادر فنی جدیدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان اضافه شود و یا اعضای کمیته فنی تصمیم می‌گیرند که با حمید شاندیزی ادامه همکاری دهند.


بیشتر بخوانید:

نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار می شود

قهرمان جام حذفی فوتسال امروز مشخص می‌شود

توپ‌های جدید لیگ برتر فوتسال تا آخر هفته وارد کشور می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.