رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت:پلیس راهور ازبین جوانان مومن و متعهد در مقطع درجه داری نیرومی پذیرد.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام استخدام می‌کندسرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:پلیس راهنمایی و رانندگی استان در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس، از بین جوانان (مرد) واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش می‌کند.

وی افزود: دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی مورد تایید اداره آموزش و پرورش، داشتن حداقل ۱۹ و حداکثر ۲۵ سال تمام، دارا بودن حداقل ۱۷۰ سانتیمتر قد و دارا بودن حداقل معدل دیپلم با نمره ۱۴ از جمله شرایط پذیرش در مقطع درجه داری است.

سرهنگ کوهزادی عنوان کرد: داوطلبان در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی و موفقیت در مراحل نهایی گزینش و استخدام ناجا و سپردن تعهد خدمتی، برابر ضوابط و مقررات نیروی انتظامی به استخدام این نیرو به صورت پیمانی پنج ساله در می‌آیند. این مقام مسول اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و پذیرش با در دست داشتن مدارک هویتی درساعات اداری به ستادپلیس راهنمایی و رانندگی استان واقع دربلوار شهیدبهشتی شهر ایلام مراجعه کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور، اولویت پذیرش با ساکنان شهرستان جنوبی استان بوده و پس از تکمیل ظرفیت از متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

انتهای پیام/با

پلیس راهور  در مقطع درجه داری نیرومی پذیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.