مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور، از خریداری ۱۰ هزار و ۷۷۷ تن گندم از زراعان از هنگام آغاز برداشت تا کنون در استان اصفهان خبر داد.

رضا نیک نداف، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به خرید هزار و ۷۵۰ محموله خریداری شده از کشاورزان افزود: مطالبات گندم کاران تا پایان دوم تیر امسال پرداخت شده است و با توجه به بارندگی‌های مناسب امسال پیش بینی می‌شود عملکرد فرآورده گندم آبی امسال افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی خریداری شده از کشاورزان یک هزار و ۷۰۰ تومان و گندم دروم یک هزار و ۷۷۰ تومان است ادامه داد: خرید گندم از ابتدای خرداد در خور و بیابانک، کاشان و اردستان آغاز شد و تا پایان شهریور ماه در مناطق سردسیر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور تصریح کرد: سیلو‌های دولتی استان ۴۴ مرکز تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید گندم مشخص شده است و براساس پیش بینی‌های کارشناسان امسال افزون بر ۳۱۰ هزار تن گندم در استان اصفهان برداشت می‌شود که ۲۰۰ هزار تن آن به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری خواهد شد.

انتهای پیام/ی
 


۴۴ مرکز تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید گندم مشخص شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.