اخبار ورزشی شطرنج، کاراته، دو و میدانی، موتورسواری و اتومبیلرانی و والیبال در روز دوشنبه دهم تیر، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه شاهد خبر‌هایی ازمسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی استان ،لشگری رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان شد،بهمن عسگری در صدر جدول رنکینگ المپیک،درخشش دختران ناشنوا و کم شنوا استان در رقابت‌های کشوری و لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران با برزیل و لهستان همگروه شد، هستید.

بهمن عسگری در صدر جدول رنکینگ المپیک

تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن بهمن عسگری ملی پوش کاراته استان به صدر جدول رنکینگ المپیک و دوم جهان صعود کرد.

پس از برگزاری لیگ‌های جهانی چین و کانادا، رنکینگ فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن در رنکینگ المپیکی وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری پس از کسب مدال نقره لیگ جهانی چین در رنکینگ المپیکی با ۲ پله صعود به صدر جدول آمد و در رنکینگ جهانی نیز با ۲ پله صعود به رده دوم رسید.

مجید حسن نیا در رده ۲۷ و امیر رضا میرزایی در جای ۵۶ و علی اصغر آسیابری در مکان ۱۱ قرار دارند.

مسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی استان برگزار می‌شود

این رقابت‌ها طی روز‌های ۱۱ تا ۱۹ تیر ماه و با مجموع ۳۵ میلیون ریال جایزه نقدی برگزار می‌شود.

خانه شطرنج مجموعه ورزشی الغدیر قزوین میزبان این رقابت‌ها است.

درخشش دختران ناشنوا و کم شنوا استان در رقابت‌های کشوری

در پایان نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی بانوان ناشنوا کشور، فاطمه شیرشکن در مواد ۱۰۰ و ۴۰۰ متر به نشان طلا و نقره دست یافت.خدیجه خانبابایی و مریم محمدبیگی در ۸۰۰ متر به نشان‌های نقره و برنز دست یافتند و محدثه مداقی در ماده ۵۰۰۰ متر سوم شد.

این رقابت‌ها باحضور ۹۱ ورزشکاراز ۱۴ استان به میزبانی شهر اردبیل دراستادیوم تختی برگزار شد.

لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران با برزیل و لهستان همگروه شد

در پایان مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از محمدرضا موذن لیبروی قزوینی بهره می‌برد در مرحله نهایی با تیم‌های برزیل و لهستان هم گروه شد.

مرحله نهایی از پنجشنبه ۲۰ تیر آغاز می‌شود.

لشگری رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان شد

در پایان مجمع انتخاب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان، که با حضور نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و اعضا مجمع برگزارشد،محمدرضا لشگری با ۱۴ رای برای چهار سال بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

مرادی نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در این مراسم از نصب پلاک و جی پی اس مخصوص موتورسواران و اتومبیلرانان این فدراسیون با همکاری راهور ناجا خبر داد.

این مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار