با حضور وزیر بهداشت ۶۳ پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۷ میلیارد ریال در جنوب کرمان افتتاح و کلنگ زنی شد که سه پروژه سهم شهرستان منوجان بود

افتتاح پروژه های بهداشتی منوجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کرمان سعیدنمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدیداز بیمارستان امام حسین منوجان وافتتاح سه طرح گفت: توسعه اورژانس و کلینیک تخصصی در دو طبقه، طبقه اول اورژانس و طبقه دوم کلینیک قرار می‌گیرد که هر کدام با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با مجموع اعتبار اولیه ۹ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی افزود: مسکن اقامتگاه پزشکان متخصص در سه طبقه و هشت واحد با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار اولیه ۱۴ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وزیر بهداشت گفت: خرید دو دستگاه دیالیز و توسعه ساختمان دیالیز، خرید تجهیزات تکمیلی سی سی یو و جذب نیرو‌های فنی بومی، از دیگر اعتبارات وزارت بهداشت برای شهرستان منوجان خواهد بود.

وزیر بهداشت ظهار کرد: چند دهه قبل به دلیل مسئولیتی که در بهداشت کشور داشتم در بحث مالاریا روز‌ها و شب‌های زیادی را در این منطقه گذراندم، اما امروز میبینم توسعه بسیار چشمگیر است و زحمات زیادی در توسعه و زیرساخت‌های شهرستان منوجان کشیده شده است.

نمکی افزود: مجموعه بیمارستان شهرستان منوجان یکی از این دستاورد‌های بعد از انقلاب است که برای ارائه خدمت به مردم منطقه ساخته شده است.

وی بیان کرد: به همراه دکتر نوبخت، رئیس کمیسیون و درمان به خدمت مردم شهرستان منوجان برای بازدید و بررسی نیاز‌ها و تکمیل پروژه‌ها آمدیدم که خوشبختانه خدمت قابل توجهی به خصوص در بخش قلب انجام شده و انشالله با کمک هم خدمت بهتری به مردم این شهرستان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طرح کنترل فشار خون به خوبی در این منطقه اجرا شده و انشاالله بتوانیم در رابطه با کاهش بیماران قلبی، کلیوی و کاهش بیماران قلب و عروق در آینده شاهد آمار‌های خوبی باشیم.

وزیر بهداشت و درمان افزود: قرار شد برای توسعه بخش دیالیز دو ماشین دیالیز جدید برای این بیمارستان، و اینکه نیاز‌ها و زیرساخت‌های مربوط به این منطقه را برای بیمارستان این شهرستان ارسال کنیم.

وی با اشاره به منبع اعتبارات این پروژه‌ها گفت:منبع اعتبارات پروژه‌ها وزارت بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی۶۳ پروژه درجنوب کرمان

برچسب ها: بهداشت ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار