رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور گفت: بانک‌ها باید تلاش کنند تا اعتبارات سیل هر چه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش حوزه دولت‌ گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان‌،‌ علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان لرستان ضمن تقدیر از سیدموسی خادمی استاندار لرستان، به دلیل ایجاد همدلی و همکاری بین دستگاه‌ها که متعهدانه در جریان سیل پای کار بودند، اظهار کرد: با یک نگاه اجمالی از ابتدای بحران، نوع دوستی و همدلی مردم ایران با لرستان کاملا مشهود بود، این‌که تمام گروه‌های اجتماعی کشور در آن شرایط سخت پای کار بودند از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: از نیمه اردیبهشت مردم نگاه حاکمیتی نسبت به بالا دست خود داشته‌اند که چگونه آنان از این مشکلات رهایی پیدا کنند.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور با بیان اینکه بهتر است برای سازمان‌های مردم نهاد در کنار دستگاه‌های دولتی تعریف جدیدی ارائه شود، گفت: مستندسازی در بحران از ضروریات کار است چرا که آیندگان باید از این تجربیات برای مقابله با حوادث طبیعی استفاده کنند.

وی در ادامه از مستندسازی دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری لرستان تقدیر و تشکر کرد.

طالبی با اشاره به تأکید رئیس محترم جمهور و وزیر کشور مبنی بر کوتاه بودن زمان اسکان موقت سیل‌زدگان، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید تلاش کنند که اعتبارات سیل هر چه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد تا زمان انتقال از اسکان موقت به اسکان دائم کوتاه‌تر شود.

وی از دستگاه‌ها خواست تا زمانی که اعتبارات سیل تخصیص داده می‌شود از منابع داخلی برای این منظور استفاده کنند.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور بر لزوم توجه بیشتر به رودخانه خرم آباد تاکید کرد و با بیان اینکه فضاسازی و زیباسازی برای شهر خرم‌آباد ضرورت دارد، گفت: به شهرداری کمک خواهیم کرد تا پل‌های این رودخانه که بر اثر سیل تخریب شده‌اند را هر چه سریع‌تر احداث کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار