مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای فرایند حذف قبوض کاغذی گاز در ایلام خبر داد.

اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز در استان ایلام

عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: شرکت گاز استان ایلام هم راستا با دولت تدبیر و امید و به منظور کاهش هزینه ها، صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی و توسعه دولت الکترونیک اقدام به حذف قبوض کاغذی گاز در چند مرحله در سطح استان می‌نماید.

وی افزود: در مرحله اول این طرح که از تیر ماه ۹۸ اجرایی شده قبوض کاغذی گاز در شهرستان‌های بدره، ملکشاهی و آبدانان حذف و بصورت پیامکی ارسال و تا آذرماه ۹۸ در کل استان جاری میگردد.

شمس الهی اضافه کرد: مشترکین گرامی جهت دریافت اطلاعات قبض گاز خود می‌توانند به روش‌های زیر اقدام نمایند:

- ارسال حرف G لاتین و شماره اشتراک خود (بدون خط فاصله) به سامانه پیامکی شرکت گاز استان ایلام به سرشماره ۱۰۰۰۵۱۹۴

-دریافت اطلاعات آخرین قبض از طریق تلفن گویای ۲۴ ساعته شرکت گاز استان به شماره ۳۸۸۸ با واردکردن شماره اشتراک خود (در صورت تماس از طریق تلفن همراه پیش شماره ۰۸۴ نیز شماره گیری گردد)

-دریافت و نصب اپلیکیشن اندرویدی سامانه ارتباطی شرکت گاز استان ایلام که از طریق آدرس اینترنتی http://crm.nigc-ilam.ir (نسخه IOS نیز بزودی در دسترس مشترکین گرامی قرار می‌گیرد)

ـ مراجعه به وب سایت شرکت گاز استان ایلام به آدرس اینترنتی http://crm.nigc-ilam.ir و دریافت قبض خود از طریق واردکردن شماره اشتراک.
-مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان ایلام به آدرس www.nigc-ilam.ir قسمت مشاهده قبض.

-مراجعه به سایت اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به آدرس http://billing.nigc.ir.

وی ادامه داد: مشترکین گرامی جهت ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه جهت دریافت قبض گاز به صورت غیرحضوری می‌توانند حرف N لاتین و شماره اشتراک خود را (بدون خط فاصله) به سرشماره ۱۰۰۰۵۱۹۴ ارسال فرمایند.

شمس الهی بیان کرد: در صورت نیاز مشترکین گرامی به چاپ قبض بصورت کاغذی، می‌توانند به کلیه دفاتر پستی یا دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان مراجعه و قبض خود را با پرداخت هزینه صدور آن دریافت نمایند.

انتهای پیام/غ

حذف قبوض کاغذی گاز در استان ایلام

برچسب ها: گاز ، قبوض گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.